Sista dagen i Dalarna...

Hej! Idag var sista dagen i Dalarna för det här lovet. X( Jag vill ha mer lov!! Det är i alla fall inte så långt kvar till påsklovet!<3 
I alla fall så har vi åkt längdskidor idag. Vi åkte typ 5km. Det var lite jobbigt på vägen tillbaks för då var det uppförsbackar hela tiden! Men när vi kom tillbaks till bilen åt vi lite kakor. Sen åkte vi en kortis till våra kompisar och lät våran hund träffa deras hund. De hade jättekul tillsammans fast storleksskilnaden var ganska stor.

När vi kom hem åt vi lite pankakor hos farmor och farfar, och efter det åkte vi och kollade på någon sorts isstaty på Siljan. Den var jättecool! Man kunde komma upp någon meter på statyn och åka ner för den. Jag tog några bilder som jag kanske lägger ut imorgon när vi är hemma.
På vägen hem såg vi 2 älgar vid vägkanten! De stog typ och åt på några grenar.

Nu ska vi snart äta, jag skriver när jag kommer hem imorgon!<3

Kommentarer
Postat av: Wilma

Va ballt!

Det brukar alltid vara älshar och andra djur på vägen när vi åker till morfar! :P

2011-03-06 @ 13:36:41
URL: http://imagons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0