Lite om min dag (eller inte)...<3

Den här dagen har varit normal, förutom att jag gjörde bloggen och för att jag har GIPS!! Det är så otroligt jobbigt! Det gör ju inte ont men det är så obekvämt! Det hände i lördags. Jag körde 13 (för er som nt vet vad det är så är det en lek ungefär som kurragömma fast de som räknar räknar från 13 ner till noll, nästa gång räknar hon/han ner från 12 och så fortsätter det med 11,10,9...) Men i alla fall... jag slog i lillfingret i en stol, och blev tvungen att gipsa ända upp till armbågen! Det värsta är att jag inte får åka skidor på sportlovet!
Dåååååligttt!!!

Tips: om du kör 13, håll koll på vart alla ondskefulla stolar står! <3

Annars har den här dagen varit helt vanlig.

Imorgon ska jag röntka fingret igen.
HOPPAS ATT JAG FÅR TA AV GIPSET! DÅ ÄR MITT SPORTLOV RÄDDAT!!!!<3


Kommentarer
Postat av: Wilma

Haha, "se upp för ondskefulla stolar"!

Hihi^^

2011-02-26 @ 15:22:09
URL: http://imagons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0